Startpagina / Klantenservice

Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel. Wij snappen als geen ander dat het belangrijk is om goed contact te onderhouden met (potentiële) klanten. In de basis begint dit met vertrouwen en bereikbaarheid. Vandaar dat wij altijd klaar staan en graag luisteren naar jullie ervaringen, feedback en tips. Mocht je onverhoopt toch een officiële klacht in willen dienen dan lees je hieronder het proces.

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je in dat geval graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar:

info@skinsandmore.nl

We zullen dan z.s.m. de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.